Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Vill du att jag ska se in i ditt förflutna och din framtid

Av carolita - 9 juni 2012 20:59

Carola hjälper dig med sina kort och sin intuitiva mediala gåva!


Jag har mediala kunskaper och min rådgivning ger dig svar och vägledning. Är medvetet medial sedan barnsben,med stort hjärta och som ger konkreta svar.

Spå kärlek och relationer och samliv, ekonomi även sjukdomar.

 


Vill du boka en tid hos mig så kan du göra det på telefon nummer 0704596692 En sittning på 40 minuter kostar 420kr


Välkommen




                      

 
 
Ingen bild

Anonym

9 juni 2012 21:28

Jag har spått mig hos dig och du var grym :) tummen upp för dig

carolita

9 juni 2012 21:32

Roligt att du blev nöjd med mig.
Lycka till och vi ses snart igen.
Välkommen tillbaka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolita - 25 juni 2012 14:47

Jag skulle bra gärna vilja veta när en person har alkohol problem? jag tycker att det är när man inte har kontroll över sitt drickande och när man inte kan ha kontroll över sig själv... Vad tycker du?   Alkoholism: Är det en sjukdom? Är det ärftl...

Av carolita - 24 juni 2012 22:16

Midsommaren var rolig tillsammans med nära och kära  ! På dagen var vi tillsammans jag och mina barn vid kolonin i skarpnäck... Det är en plats långt borta i från betongen, en känsla av att man är på landet, fast man är i stor stan... Musiker som stå...

Av carolita - 11 juni 2012 09:37

Igår hade jag tid med vänner det var väldigt trevligt även om ålderskillnaden är stor. På många sätt är dom mognare en kvinnor i min ålder, på vissa sätt lever vi ju i olika världar... Min vän fyllde år lagade afrikansk mat som hon älskar, det var en...

Av carolita - 10 juni 2012 11:29

Har en massa saker just nu som tynger mit hjärta, men även saker att vara glad över... Min stora son tar studenten på fredag och jag är otroligt stolt över honom, det betyder även att jag gjort något bra i livet och det kan ingen ta ifrån mig.. För t...

Av carolita - 9 juni 2012 21:32

Finns det inget bättre att göra en att kolla på fotboll? Varför inte slänga in flera fotbollar istället för att alla jagar en boll... Denna förbannade fotboll förstör sexlivet, familjen och det sociala umgänget med människor. Okey Sitta på Puben och ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards